Tveksamt inlägg

Detta är som sagt ett tveksamt inlägg. Vad gör då just detta inlägg tveksamt?

Inte fan är det för att jag skriver på något speciellt sätt, men det är det faktum att jag i detta inlägg inte kommer skriva något utav värde och detta är jag gruvligt ledsen över.
Jag ska bara meddela att hela staben på denna blogg nu har ett uppehåll till kvällningen på fredag då det är dags för ny uppdatering.

Inte för att ni bryr er, men anledningen varför vi är borta är för att vi inte är kvar.

Puss F

Kommentarer
Postat av: åberg

jag kommer iaf sakna er...

2009-07-30 @ 13:44:28
Postat av: Anonym

Word Åberg!

2009-07-30 @ 21:39:18
Postat av: Fredrik

gulligt :)

2009-07-31 @ 23:41:28
URL: http://baskerbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0