Mycket snack lite verkstad

Det kommer bli fight idag. Hur ofta hörde man inte den meningen under sin högstadietid?
Sedan kan man ju undra sig hur många slagsmål det egentligen blev ifall man räknar procent på hur många gånger meningen sades.

Jag får ändå ta och se det som något positivt att det inte blev fler slagsmål eftersom man slår folk vilket egentligen är ganska onödigt om man ser till den vanligast bakomliggande orsaken.

Att någon dude på någon fest har gjort något med någons flickvän. Klart som korvspad att killen blir sur över det, men man får samtidigt se det såhär. På en fest är folk onyktra, saker händer. Dessutom så är man ju alltid två om att göra saker (om inte den andra är däckad). Alltid är de så att pågen i fråga ska ta med sig 20 pers för att "snacka" med duden som gjort något, men inte fan blir det av.

Killen får i stället rannsaka sitt förhållande till bruden. Vill han verkligen vara med en person som han inte han lita på. Det är väl ändå grundstenen i ett förhållande, men som jag brukar säga. Att fela är mänskligt.

Dessutom så måste man se att det är onödigt att bruka våld i huvudtaget.
Som min mor brukar säga. De människor som slåss är dem inte har vettet att lösa problemen som folk.

Med det konkluderar jag mitt inlägg.

Pussen F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0